Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Rascal

Strony: [1] 2 3 4
1
Mieszkańce / Odp: Zuzm
« dnia: Wrzesień 09, 2014, 14:46:35 »
akcept i oczywiście ^^

2
Aktualności / Pogoda
« dnia: Wrzesień 08, 2014, 17:04:24 »
Co jakiś czas będzie aktualizowana pogoda.

3
Informacje / Regulamin
« dnia: Wrzesień 08, 2014, 17:02:41 »
1.
Zarejestrowani użytkownicy mają obowiązek stworzenia zapisu, a po jego akceptacji do czynnego udziału w fabule.

2.
Surowy zakaz blokowania postaci innego użytkownika. Jeśli nie masz czasu aby odpisywać, nie bierz udziału w fabule.

3.
Fabuła forum opiera się na tematyce luźnej, fantastycznych.

4.
Możliwy jest jeden atak w poście na jednego użytkownika oraz jeden unik; Jeżeli atakują Cię 3 osoby możesz wykonać 3 ataki.

5.
Ataki i uniki podczas walk, oraz polowania piszemy w czasie niedokonanym, przykłady:
"Odskoczył w bok, mając nadzieję na uniknięcie ataku."
"Cisnął potężną kulą ognia w jego stronę licząc na to, iż trafił."
"Rzucił się wprost do jego szyi, chcąc udusić przeciwnika." (w przypadku Demona Wilka/Kota)

6.
Pamiętaj, że jest to forum fabularne, tak więc wszelakie rany i uszczerbki na zdrowiu obowiązują w każdej lokacji.

7.
Dopuszcza się edycję postów fabularnych zanim pojawi się kolejny, napisany przez innego usera. Nie możesz również edytować postu, gdy zostaną odjęte/dodane zań punkty HP, przedmioty. Nie dotyczy poprawy błędów: Ortograficznych, interpunkcyjnych, logicznych itd...

8.
Odradzamy pisania "przyszedł/wyszedł", albowiem w jednym poście mają się znajdować co najmniej 3 zdania (Nie dotyczy dialogów). Miło by było zobaczyć opis odczuć postaci i/bądź opis terenu, pogody, etc.

9.
Podczas akcji złożonych (czyt. walk, polowań), w których bierze udział więcej niż 3 osoby, należy uważnie śledzić rozwój akcji. Jeżeli napiszesz wiadomość o podobnej treści, którą stworzył przed Tobą ktoś inny, musisz ją natychmiastowo zmienić, bądź poprosić moderatora/administratora o usunięcie.

10.
Dopuszczalne są w fabule lekkie formy erotyzmu, jednakże zachowaj umiar i nie twórz pornografii, gdyż nie jest to forum dla zboczeńców, a przebywające tu osoby w większości nie są pełnoletnie; Za niesmaczne i nieodpowiednie treści będą leciały bany bez ostrzeżenia; Polecamy na początku posta napisać wyraźne "+18".

11.
Surowy zakaz atakowania postaci na jej terenie. Ma to być w pewnej mierze sanktuarium, w którym przeciwnicy odpoczywają i leczą rany. Nie dotyczy to sytuacji, kiedy musisz się bronić po wtargnięciu na teren wroga.

12.
Zabrania się atakowania postaci, która dawno opuściła teren, bądź skryła się w niedostępnym miejscu. Zakazane jest również odkopywanie akcji, gdy ta już się zakończy.

13.
Należy zwracać uwagę na otrzymywane obrażenia. Podczas walki, administratorzy oceniają celność ataku oraz ilość HP jaką on zabiera.

14.
Podczas walk należy zwracać uwagę zarówno na statystyki, jak i moce, wielkość, wagę.

15.
Surowy zakaz bytowania postacią niepokonaną, tu: Bez emocjonalna, nie czująca bólu, obojętna na wszelakie obrażenia.

16.
Na forum można zabijać jedynie posiadając uprzednio pozwolenie właściciela postaci, bądź administratora. Powyższa reguła nie dotyczy kary śmierci narzuconej przez ''wodza na zdrajcę klanu''.

17.
Nie pisz za kogoś. Zakazane jest tworzenie postów w których rozpiszesz się co robi druga osoba - tylko i wyłącznie ona o tym decyduje.

18.
Nie pisz emotikon w fabule jako wskaźników nastroju, ten trzeba dokładnie opisać.

19.
Surowy zakaz przebywania w dwóch (i więcej) miejscach na raz.

20.
Nie jesteś pępkiem świata. Nie proś dniami o rozgrywkę fabularną, po prostu dołącz do już istniejącej. (Wbrew pozorom nie gryziemy)

21.
Żeby usłyszeć czyjąś rozmowę, musisz w tym miejscu już przebywać. Wszelakie posty pod koniec akcji, gdzie zamieszczona będzie informacja o zapoznaniu się z daną sytuacją będą nieważne.

22.
Wiedza użytkownika nie jest wiedzą postaci. Jeżeli nie byłeś/aś przy jakiejś akcji - nic o niej nie wiesz. Dotyczy to również imion postaci, ich specjalnych umiejętności oraz rang.

23.
Zakaz magicznego pojawiania się w miejscu akcji. Gdy na jednym z terenów walczą postacie czwórki użytkowników, Ty nie możesz rzucić wszystkiego i stwierdzić, że "idziesz na spacer", magicznie trafiając w miejsce potyczki. Jest to traktowane jako łamanie tego punktu regulaminu, oraz powyższego. (22)

24.
Przed wszelakimi krwawymi opisami masakrowania czyjegoś ciała należy dopisać wyraźne "+18".

25.
Jeżeli obserwuje Cię postać niewidzialna, nie możesz napisać, iż "masz przeczucie, że ktoś Cię obserwuje".
Jest to traktowanie jako łamanie tego punktu regulaminu oraz 22.

26.
Mocy rangi można używać raz na tydzień.

27.
Moce takie jak: hipnoza, zmniejszone obrażenia, niewidzialność (I tym podobne) mają obowiązek posiadać ograniczenie, czyli ilość postów przez które będą trwały, a po przekroczeniu limitu wygasną. Administracja ma pozwolenie do niezaakceptowania KP, jeśli moce będą przedobrzone.

28.
Obowiązkiem każdego z nas jest wykonywanie wybranego fachu. Nauczyciel powinien uczyć, zielarz tworzyć maści i mikstury, pisarz pisać, i tak dalej.

29.
Zakazane są trwałe rany fizyczne. Nie można wydłubywać oczu, wyrywać uszu, łap, ogona, skrzydeł, czy łamać rogów. Dozwolone jest to jedynie za zgodą właściciela postaci.

30.
Postacie mogą mieć towarzyszy, czyli zwierzęta, które będą nam towarzyszyć w fabule. Nie mogą one być większe od kotowatego i psowatego. Dopuszczalne są istoty takie jak: ptactwo, gryzonie, jaszczurki, węże etc. Nie mogą to być wymyślone stwory takie jak: smoki, gryfy, feniksy, mantykory, duchy etc. Nie mogą oni nam pomagać w walkach, polowaniach itp. Każdy może mieć tylko jedno zwierze.

4
Informacje / Wyjaśnienie/Słowniczek
« dnia: Wrzesień 08, 2014, 16:52:18 »
Słowa których nie rozumiecie? Są tutaj!

Anemon - Gospodarz zmarłego Demona
Gospodarz - Mieszkaniec, którego ciało jest zamieszkane przez Demona
Alchemik - wyszkolony Mieszkaniec zdolny do zwalczaniu Demonów
DevZero - dev z jedyną w swoim rodzaju mocą
Antychryst - Arcydemon posiadający kilka mocy i wielką siłę
Ministerstwo Alchemii - organizacja zajmująca się wytępieniem Demonów
Krąg Pentagramu - łącznik między światem ludzi i Demonów
Sigle - znak rozpoznawczy Demonów Lucyferów (pod okiem)

Co jakiś czas będę dopisywać nowe znaczenia.

5
Informacje / Typy
« dnia: Wrzesień 08, 2014, 16:47:35 »
Wcześniej już chyba zauważyłeś/aś coś o ,,Typach''. Więc każda rasa dzieli się na kilka typów.

Typy Alchemików

Star

Jest to Alchemik o wybitnych zdolnościach. Wyróżnia się nie tylko inteligencją ale i szczerością i lojalności do Ministerstwa Alchemii. Jak każdy Alchemik jest na wagę złota. Większość Star'ów uważa się, że są najlepsi i nie do pokonania, lecz się mylą. Każdy z nich wyróżnia się siłą i zręcznością w walce. Niektórzy z nich popisują się swymi umiejętnościami inni zachowują to dla siebie a jeszcze inni nic o tym nie wspominają.

Alchemik

Zwykły Alchemik jest to osoba, która jeszcze nie skończyła szkolenia, bądź pomaga w Ministerstwie lub Star'om. Szkolenie Alchemika rozpoczyna się za młodu czyli zwykle kiedy skończy 8 lat, a kończy się kiedy skończył 16 lat. Umiejętności Alchemika są różne. Zwykle, jeżeli Alchemik skończył swe szkolenie i jego umiejętności opierają się na sile i zręczności, mogą zostać Star'ami, lecz jeżeli wyróżniają się inteligencją - mogą zacząć pracować w Ministerstwie.

Alchemik-Anemon

Jest to Mieszkaniec, który ukończył szkolenie na Alchemika, lecz wcześniej on był Gospodarzem. Zyskał on moc Demona, który w nim przebywał. Zazwyczaj są spokojni i rzadko kiedy się denerwują. Ministerstwo uważa ich za Alchemików pełnych informacji na temat Demonów i ich umiejętności, lecz rzadko zgadzają się, żeby przeprowadzać na nich testy.

Typy Demonów

Arcydemon (Antychryst)

Najsilniejszy Demon jaki jest. W historii demonów można wyróżnić wśród nich trzy szychy;
Pan Życia - Lord Belzebub
Pan Czasu - Lord Lucyfer II
i Pan Chaosu - Lord Mephistopheles II
Wszystkie Arcydemony posiadają kilka mocy i sławią się tym, że mają ''więcej niż inni''. Ogólnie Alchemia bardzo mało wie na temat Antychrystów i ich zachowań. Każdy z nich różni się tzn. Siglami, czyli znakami pod oczami, u jednych są to krzyże a u jednych to są kropki lub ''łezki''. Zwykle takie znaki mają Lucyfery - Demony z zdolnościami wzrokowymi.

Dev Zero

Jest to Demon o niebywałej sile i mocy, która jest jedyna w swoim rodzaju. Zwykle takie osobniki wyglądają jak zwykłe Mieszkańce.  Od Antychrystów różni je to, że nie posiadają kilka mocy na raz tylko mają jedną i najsilniejszą, która się powtarza u innych Demonów, lecz jest słabsza, oraz to, że nie posiadają sigli pod oczami. Zero zwykle były podwładnymi Arcydemonom, ale od upadku Lorda Mephisto rzadko się z nimi zadają.

Demon

Demon to Demon. Zwykły Demon nie różniący się niczym specjalnym oprócz tego, że często bawią się w znajdywanie Gospodarzy. Często również bawią się portalem Kręgiem Pentagramu, który łączy świat Demonów i ludzi. Posiadają jedną moc. Zwykle robią na złość Ministerstwu. Mogą przyjmować wygląd jaki im się zachce, np. człowieka, kota, psa itp.

Typy Mieszkańców

Anemon

Mieszkaniec, który był Gospodarzem. Kiedy umarł mu Demon, ten zyskuje moc, którą posiadał i lepsze umiejętności, np. jest mądrzejszy, silniejszy itp. Czasem Anemony chcą dołączyć do Alchemii, ale rzadko się to zdarza. Anemony są niebywale ostrożne i cwane. Większość się boi, że złapią ich Alchemicy ale jest i też taka część buntowników, która nie ma zamiaru im się poddać.

Mieszkaniec

Zwykły człowiek. Nie wyróżnia się niczym specjalnym. Może wstąpić do Alchemii, bądź podjąć pracę w innym miejscu. Zazwyczaj żyją w niewiedzy, że oprócz ich są jeszcze Alchemicy i Demony.

6
Informacje / Bank
« dnia: Wrzesień 08, 2014, 16:14:57 »
Bank w którym przetrzymujemy srebrne monety. Jest to nasza waluta, którą się posługujemy. Co tydzień (czas wypłaty) lisa będzie aktualizowana. Początkowo wszyscy mają 200 srebrnych monet.

Fred ''Rascal'' Anderson - 200 srebrnych monet
Melancholia Zuzm Blue - 200 srebrnych monet

7
Informacje / Prace
« dnia: Wrzesień 08, 2014, 16:12:47 »
Prace Mieszkańców

Nauczyciel (0/3) - 60 srebrnych monet



Lekarz (0/3) - 50 srebrnych monet



Zielarz (0/3) - 40 srebrnych monet



Pisarz (0/5) - 40 srebrnych monet





Malarz (0/5) - 40 srebrnych monet





Szpieg (0/5) - 50 srebrnych monet





Płatny Zabójca (0/4) - tyle ile będzie chciał, żeby mu zapłacono




Ochroniarz (0/3) - 60 srebrnych monet



Handlarz (0/?) - tyle ile sobie wyhandluje





Grabarz (0/2) - 30 srebrnych monet


Prace Alchemików

Minister Alchemii (1/1) - 80 srebrnych monet
• Fred ''Rascal'' Anderson

Nauczyciel w szkole Alchemików (0/3) - 70 srebrnych monet



Szpieg (0/4) - 60 srebrnych monet




Alchemicy mogą również mogą brać prace dla Mieszkańców, tak samo Demony, które wyglądają jak zwykli ludzie.

8
Historie / Historia Demonów
« dnia: Wrzesień 08, 2014, 15:56:42 »
Średniowiecze to był okres nieustannych walk. Wiele plemion i księstw uważało, że wszystkie te bezustanne wojny są przez Demony z świata podziemnego. Wiele ludzi się zgadzało z tym, ale byli tacy co mieli inne zdanie na ten temat. A mianowicie same Demony. Trzy wielkie szychy w świecie Demonów; Lord Belzebub, Lord Lucyfer II i Lord Mephistopheles II stawili się przeciwko ludziom. Pan Życia Belzebub nie chciał się plątać w takie przyziemne sprawy, Pan Czasu Lucyfer II był pokojowo nastawiony do ludzi, zaś Pan Chaosu Mephisto II chciał wszelkimi sposobami pozbyć się ludzi. Walki między Demonami po stronie Lorda Mephisto a Mieszkańcami była zaciekła. Demony przegrywały liczebnością, lecz Mieszkańcy brakiem specjalnych umiejętności. Wiele lat wojny nie sprzyjały to Demonom i Mieszkańcom. Mephistopheles został schwytany przez Mieszkańców i został unieszkodliwiony. Demony stojące po stronie Pana Chaosu wycofały się. Widząc to Lord Lucyfer nie mógł znieść porażki brata i postanowił przemówić Mieszkańcom do rozsądku. Nie chciał z nimi walczyć, lecz ilekroć chciał się z nimi widzieć, byli do niego agresywnie nastawieni. Nie jeden raz Mieszkaniec został Anemonem Lorda Lucyfera II, żeby móc z nimi porozmawiać, lecz wszystko było na marne. Pan Czasu poprosił o pomoc swego drugiego brata - Belzebuba. Jego nie obchodziły takie sprawy, lecz zainteresował się faktem, że Mephisto został unieszkodliwiony. Z powodu, że wszyscy trzej są Arcydemonami - powinni trzymać się razem i sobie pomagać. Łaskawie Pan Życia postanowił pomóc Lucyferowi. Wiele wieków minęło od czasu kiedy Mephistopheles został przymknięty. Lucyfer wiele czasu spędził z Belzebubem i planowaniu żeby uwolnić Pana Chaosu. Niestety nic im to nie wychodziło. Wiele wojen jeszcze czekało Demony i Ludzi, ale to był dopiero początek. Z czasem Belzebub zaczął chorować a Lucyfer po raz kolejny wybrał sobie Gospodarza - Alchemika Freda Andersona. Niedługo po tym zmarł. Belzebub został sam w Piekle dowodząc Demonami, a Mephistopheles jest zamrożony w lodzie po dziś dzień.

9
Alchemicy / Rascal
« dnia: Wrzesień 07, 2014, 21:01:45 »
Pełne Imię:
Fred ''Rascal'' Anderson

Przezwisko:
Kundel

Tytuł:
Brokenstar

Wiek:
26 lat

Data urodzenia:
13.06

Płeć:
Mężczyzna

Rodzina:
,,Nie wiem czy ona jeszcze żyje i mało mnie to obchodzi''

Pochodzenie:
Ulice z Wielkiej Brytanii

Stan cywilny:
Wolny

Typ:
Anemon, Star

Praca:
Minister Alchemii

Charakter:
Zacznijmy od tego, że Rascal ma wielkie poczucie humoru. Jest nieco szalony. Olewa swą robotę i bycie Alchemikiem, gdyż jego zdaniem, kiedy Demony odejdą ten straci dobrze płatną pracę (do tego można dodać, że jest leniwy). Jest inteligentny. Wiecznie żyje w kłamstwach, przekrętach i zawsze jest po stronie w której będzie mieć jakieś zyski. Nigdy nie traktuje żadnych ważnych problemów na poważnie. Można również powiedzieć, że jest nieco nachalny, bezinteresowny i obojętny. Stara się ukrywać swym nieco dziwnym i śmiesznym charakterem swą przeszłość. Jednak, ta przemiła istota ma swą czarną stronę. Jest wtedy agresywny i nic go nie obchodzą różne wyjaśniania. Nie dość, że taki jest w stosunku do Demonów, pała również nienawiścią do Mieszkańców, przez których niegdyś został skrzywdzony. A mianowicie przez swą rodzinę.

Wygląd:
Może i ma 26 lat na karku ale wygląda młodziej. Jest średniego wzrostu i ma lekką niedowagę. Nie dba o siebie i o swoje zdrowie i ubiera się byle jak. Ma krótkie włosy w granatowym odcieniu, niebieskie oczy i blady odcień skóry, przez to jak się odżywia. Zwykle nosi swój ukochany srebrny krzyżyk po cioteczce, która się nim zajmowała, byle jaką bluzę i coś podobnego do szaty tylko z kapturem. Do tego nosi swoje czarne dżinsy i rękawiczki bez palców. Zwykle po swoim gabinecie chodzi na bosaka, lecz gdy gdzieś wychodzi ma czarne glany.

http://fc01.deviantart.net/fs70/i/2014/247/1/9/that_cape_from_the_ending_scene____by_kawacy-d7xzvtv.jpg

Historia:
Historia Rascala zaczyna się w Wielkiej Brytanii a tak właściwie w Londynie. W pewnej niezbyt bogatej rodzinie urodził się dzieciak. Nie był on szczęśliwy w tamtym miejscu. Rascal, a wcześniej nazywany Fred miał matkę, ojca i dalszą rodzinę, która powyjeżdżała to innych krajów. Jako jedyny syn Andersonów miał wszystko na głowie; sprzątanie, gotowanie i inne zajęcia. Matka co chwilę chorowała a ojciec, gdy wracał do domu wyżywał się na Fredzie kiedy miał niepowodzenia w pracy. W końcu to był stolarz. Do dziś Fred pamięta wszystkie rany i siniaki jakie miał i do tego jeszcze czuje ten ból w kościach. Kiedy ojciec Freda stracił posadę stolarza zaczął się jeszcze bardziej wyżywać i krzyczeć na biednego chłopaka. Co noc ubolewał nad sobą i płakał w poduszkę. Dnie w których dzieci w jego wieku chodziły do szkoły i radośnie wracały do domu z dobrymi ocenami ten siedział w starym domu i sprzątał jak sprzątaczka. Miał tego dość. Najchętniej uciekłby daleko stąd. Ale gdzie? Mało tego, kiedy jego matka wyszła z choroby również zaczęła bić i krzyczeć na Freda za pyskowanie i małe potknięcia. Kiedy Fred skończył 8 lat do Londynu przyjechała jego ciotka Liliana wraz z wujkiem Edwardem. Na widok wychudzonego dzieciaka Liliana zaczęła się dopytywać go o pracę rodziców i kto mu to zrobił. Chłopak początkowo niechętnie odpowiadał na pytanie, ale w końcu rzucił się na ciotkę z płaczem i powiedział wszystko. Liliana wraz z swym ukochanym postanowiła odebrać dzieciaka rodzicom i zacząć się nim opiekować. Cieszyli się gdy mogli zabrać Freda ze sobą, gdyż sami nie mogą mieć dzieci. Chłopak zaczął chodzić do szkoły i zaczął się dobrze odżywiać. Kiedy Fred skończył 14 lat jego wujek zaproponował mu pracę jako Alchemik z przyczyny, że tak mało jest ich teraz. Chłopak zgodził się. Wiele razy słyszał od nich coś o Alchemikach i jakiś Demonach i Gospodarzach, ale nie wiedział kim oni są. Po wielu latach szkoleń Fred został Alchemikiem. Nawet najlepszym w Londynie. Zyskał miano Brokenstar. Minęło kilka miesięcy i chłopak postanowił skończyć jeszcze jedno miejsce szkoleń - wojsko. Zaczął więcej jeść, intensywnie ćwiczyć i więcej czasu przeznaczyć na takie rzeczy. Zaczęli wołać na niego Kundel z tego powodu, że jest Alchemikiem, a ci uważali całe Ministerstwo za jakiś kompletny obłęd i że Demony nie istnieją. Fred przywyknął do tego i niedługo po przybyciu do wojska zaczął być uważany za jedną z tych największych ''Mend'' w całym wojsku. Niestety krótko tam był, gdyż został Gospodarzem Lucyfera II. Nie był z tego zadowolony, wręcz był rozzłoszczony, że słyszy głos Lucyfera w swojej głowie. Bał się również pokazać wujkowi, który tak chciał, żeby ten został głową Ministerstwa tak jak on. Lucyfer nie był w sumie taki zły jak o nim pisali. Okazało się, że wielki Antychryst chciał pokoju między Alchemią a Demonami. Nie dość, że dużo opowiadał mu o tym to jeszcze zaczął Freda nazywać Rascal. Fred nie miał nic przeciwko, żeby ten nazywał go tak. Czasem się na niego wkurzał, kiedy ten nazywał siebie ''Panem'' a jego ''Posłusznym psem''. Czas spędzony z Lucyferem i przegadanymi nocami nie trwał długo. W sumie dwa lata byli razem. Lucyfer umarł. Wiele dni Fred chodził zrozpaczony i chodził smutny. Często gadał sam do siebie i zaczęli go uznawać za upośledzonego. A najbardziej bał się o niego wujaszek Edward. Fred mówił mu, żeby się niczym nie przejmował. Po niedługim czasie wujek Freda odkrył co go tak gryzie - jego jedyny siostrzeniec, którego uważał za syna został Anemonem Lucyfera II. Zawiódł się na własnym siostrzeńcu, lecz nie miał nikogo innego, komu mógłby zaufać. Niedługo po tym zdarzeniu Edward umarł. Kilka miesięcy później umarła jego żona Liliana. Fred znów został sam. Bez rodziny, bez osób na których mogłoby mu zależeć.. Kiedy ukończył 24 lata został głową Ministerstwa Alchemii. I na tym momencie kończy się jego historia.

Moc:

Sanguiess  - pozwala panować nad właściwościami własnej krwi i nie tylko, bo może kontrolować krew w żyłach innych osób. Może zatem zmieniać własną krew w np. kwas lub zmienić jej stan skupienia i tworzyć ostrza, później krew wraca spokojnie do krwiobiegu i przywraca pracę narządów, które wstrzymują swoją pracę.

Sapuint - pozwala wpajać myśli innym osobom lub całkowicie zawładnąć nad czyimś umysłem; również użytkownik, może bez problemu korzystać z telepatii.

Bhuta - niewidzialne ''ręce'' którymi się posługuje. Może nimi złapać cokolwiek. Nie widać dokładnego ich położenia ale widoczne są lekkie zarysy. Jest ich ok. siedem. Rascal używa je tylko do podania sobie czegoś lub potrzymania. Rzadko używa je w walce z Demonami.

Khutara - umiejętność wzrokowa. Pozwala mu poprzez spojrzenie na kogoś wiedzieć o nim podstawowe informacje; jak się zwie, ile ma lat, kim jest i czy jest Demonem, Gospodarzem bądź Anemonem. Ta umiejętność wyniszcza mu wzrok, więc rzadko może z niej korzystać. Już ma tak wyniszczony przez to wzrok więc kiedy chce cokolwiek przeczytać potrzebuje okularów.


Statystyki:

Siła -  210
Szybkość - 190
Zręczność - 190
Kondycja - 200
Inteligencja - 210

Inne:

• Jest specjalistą w dziedzinie Demonologii.
• Posługuje się bronią palną - przy sobie zwykle nosi dwa pistolety.
• Jest wielkim kociarzem.
• Kiedyś chorował na astmę.
• Był Gospodarzem Lucyfera II.

10
Pustynia / Oaza
« dnia: Wrzesień 07, 2014, 15:13:01 »
Gdzieś na pustyni Oaza jest z wodą pitną.


11
Pustynia / Wydmy
« dnia: Wrzesień 07, 2014, 15:11:38 »
Wielkie wały piasku po środku pustyni


12
Pustynia / Czarne Piaski
« dnia: Wrzesień 07, 2014, 15:10:02 »


13
Plaża / Urwisko
« dnia: Wrzesień 07, 2014, 15:07:53 »
Stromy klif przy plaży.


14
Plaża / Biała Zatoka
« dnia: Wrzesień 07, 2014, 15:06:31 »
Białe piaski w zatoce.


15
Cmentarz / Kościół
« dnia: Wrzesień 07, 2014, 15:04:47 »
Kościół przy cmentarzu.


Strony: [1] 2 3 4
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
czarownik evelon endriuadventurezg wolfs-rain wilczyindex